Αίγιο: Το υπουργείο εξετάζει επιδότηση «άγονης γραμμής» με Άγιο Νικόλαο και Τροιζόνια
«Φως» στο εκκρεμές θέμα, που αφορούν στη μελλοντική επαναλειτουργία της Πορθμιακής Γραμμής Αιγίου – Aγίου Νικόλαου Φωκίδας, ρίχνει ο Γενικός Γραμματέας Λιμενικής Πολιτικής Ευάγγελος Κυριαζόπουλος, λίγες ημέρες μετά τη συνάτηση που είχε στο υπουργείο Ναυτιλίας ο δήμαρχος Αιγιάλειας Δημ. Καλογερόπουλος και ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Βασ. Χριστόπουλος.
Δίνοντας ελπιδοφόρα διάσταση στη ζητούμενη δρομολόγηση φεριμπότ στο στενό του Κορινθιακού, ερωτηθείς από την «ΠτΔ», για το τι δύναται να κάνει η κυβέρνηση επί του θέματος, δηλώνει πως εξετάζει το ενδεχόμενο επιδότησης της ακτοπλοϊκής γραμμής, συμπεριλαμβάνοντας στο εκτελούμενο δρομολόγιο και το γειτονικό νησί «Τροιζόνια», με το σκεπτικό της «άγονης γραμμής».
Ο κ. Κυριαζόπουλος εξηγεί πως το ΥΕΝ μελετά αν αυτό μπορεί να γίνει από φέτος το Μάιο, μέσω υπολοίπων κονδυλίων του ανάλογου προγράμματος επιδότησης, σε διαφορετική περίπτωση, λέει ότι θα δει πολύ σοβαρά και έγκαιρα μια τέτοια πιθανότητα, το 2021.
Φεριμπότ -που σύντομα θα φέρει το όνομα «Παναγία Τρυπητή»- και αγοράστηκε πρόσφατα από τη Μάλτα, παραμένει δεμένο στο παλιό λιμάνι του Αιγίου και υπό την επίβλεψη των δύο έμπειρων ιδιοκτητών του, συντηρείται για να είναι αξιόπλοο εντός της άνοιξης, οπότε ανεξαρτήτως οικονομικής στήριξης από το ΥΕΝ, θα ξεκινήσει κανονικά τα δρομολόγια.
Ως «πυροτέχνημα» φαντάζει, εξάλλου, η δημοσιογραφική αναφορά, ότι προσεχώς θα πιάσει δουλειά στο τοπικό Πορθμείο το πρώτο ηλεκτρικό φεριμπότ στην Ελλάδα, μέσω πιλοτικού προγράμματος Πανεπιστημίων και νορβηγικού νηογνώμονα, που θα περιλαμβάνει τη δημιουργία εγκαταστάσεων με μπαταρίες στην ξηρά (για υβριδικό σύστημα παραγωγής ρεύματος), επένδυση ύψους 5 εκατ. ευρώ!
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
http://pelop.gr